... bo natura jest piękna

Franczyza

Stara Mydlarnia tworzy dla swoich Klientów luksusowe domowe SPA, które jest gwarancją dobrego samopoczucia i naturalnego stylu życia. Marka Stara Mydlarnia to pewny, przyjazny, naturalny sposób na codzienność: utrzymywanie harmonii i równowagi w przyjaźni z naturą, czerpiąc z niej to, co najlepsze, jednocześnie nie naruszając środowiska naturalnego.

W naszej ofercie można znaleźć wiele kultowych produktów, jak pachnące żele do kąpieli, masła, peelingi, olejki naturalne do twarzy, olejki zapachowe oraz wszelkiego rodzaju kosmetyki, a wśród nich wegetariańskie i wegańskie zawierające unikatowe, wyselekcjonowane składniki z całego świata.
Nasz plan na przyszłość to wprowadzać ambitne projekty, wymyślać coraz to lepsze produkty i zapewnić naszym Klientom 100% zadowolenie.

Sylwia Brzuska - założycielka Starej Mydlarni

 


 

Dynamiczny rozwój

Tworzymy dla naszych Klientów luksusowe domowe SPA, które jest gwarancją dobrego samopoczucia i naturalnego stylu życia. W 2010 roku rozpoczęliśmy budowę sieci sklepów franczyzowych Stara Mydlarnia. Obecnie obejmuje ona prawie 30 sklepów na terenie całej Polski i nadal intensywnie się rozwija. Każdego roku dołącza do nas kilka placówek.
 


 

Co nas wyróżnia?

  • wsparcie marketingowe

Mocne wsparcie biznesowe, marketingowe, sprzedażowe i PR na kolejnych etapach współpracy, szkolenia wstępne oraz w celu poprawy umiejętności w zakresie zarządzania personelem i planowania biznesowego.

  • wyjątkowy koncept franczyzowy

Oprócz szerokiego wsparcia biznesowego i marketingowego, w ramach współpracy proponujemy pomoc przy uruchamianiu punktu oraz szkolenia z zakresu ustalania właściwego poziomu i rodzaju zatowarowania oraz merchandisingu. Współpraca ze Starą Mydlarnią to również gwarancja dostępu do ciekawych produktów.
 


 

Co oferujemy w ramach franczyzy?

  • przyłączenie do systemu franczyzowego opartego na sprawdzonej koncepcji
  • bardzo szeroką ofertę produktową
  • gotowy model sklepu
  • wsparcie doradcze, marketingowe i PR
  • szkolenia wstępne
  • niską jednorazową opłatę franczyzową
  • wysoką marżę


 

Kogo szukamy?

  • osób przedsiębiorczych, z pasją, posiadających doświadczenie biznesowe, szczególnie w branży produktów dla kobiet,
  • osób nastawionych na budowanie bazy zadowolonych klientów, dla których każde spotkanie z marką jest przyjemnym doznaniem,
  • osób posiadających odpowiednie rezerwy kapitału na rozruch firmy,
  • osób, które są w stanie pracować samodzielnie, działać skutecznie, są dobrze zorganizowane i potrafią motywować innych do działania,
  • osób o dużych umiejętnościach sprzedażowych.

 


 

Podstawowe wymagania:

  • lokal o powierzchni 20–50 m kw. w miejscu aktywnym handlowo, z atrakcyjną witryną wystawową, preferowane galerie handlowe,
  • gotowość do zaangażowania się w aktywne prowadzenie sklepu,
  • udział w szkoleniach, akcjach promocyjnych i innych wydarzeniach wpływających na rozwój marki i sieci,
  • lokalizacja w miastach powyżej 40.000 mieszkańców.
LOKALIZACJA MA ZNACZENIE - dlatego starannie dobieramy oraz oceniamy szanse powodzenia wskazywanej lokalizacji. Najlepsze punkty sprzedaży to: galerie handlowe oraz ścisłe centrum miast. 





 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel